woensdag, september 12, 2007

Koop ook maar zo'n stopwatch voor thuis!

Vandaag heb ik zes stopwatches gekocht. Bij de door mij doorgaans gemeden plastic spullen-speelgoedketen. Het personeel was onverwacht voorkomend. Attendeerde mij erop dat ik erin geslaagd was twee kaduke exemplaren uit de schappen te trekken. Deze werden zonder mankeren omgeruild en de vervangende exemplaren werden minutenlang peinzend tegen het licht gehouden voor ik ze mee mocht nemen.
Dit alles, zakje eromheen inbegrepen, voor een luttel bedrag. Evengoed zal ik morgen subiet een declaratieformulier invullen en naar waarheid ingevuld in het bakje van de directeur deponeren. Nu maar hopen dat de kinderen lol blijven houden in het zelf opvoeren van hun leessnelheid.
Als er zeven stopwatches zijn, is het misschien minder begerenswaardig er een te bemachtigen dan als er maar een is. We zullen zien.
Ik kan er altijd nog vijf kapot maken.

Geen opmerkingen: